Silvercloud Computing langer Goudsponsor

NIJKERK – SilverCloud Computing verlengt het Goud-contract met Sparta Nijkerk voor drie jaar.

SilverCloud Computing is al vanaf het begin de hoofdsponsor van het succesvolle Dames 1 team van Sparta Nijkerk dat met ingang van het komend seizoen weer een volledig nieuwe kledingset zal ontvangen. Duurzaam ondernemen betekent voor SilverCloud ook iets terugdoen voor de maatschappij en namens het bedrijf zegt directeur (en voormalig Sparta Nijkerk-voorzitter) Wim Koopman: “Wat is dan een beter doel dan de enthousiaste en succesvolle dames? Als de dames het nu op het veld laten zien, dan doen wij het in de Cloud!”

Geplaatst op: 25-06-2020