Er kan nog meer bij in de Businesshome van Sparta

Sparta Nijkerk heeft wat recht te zetten in de tweede seizoenshelft. De ploeg werd aan het begin van deze voetbaljaargang neergezet als één van de favorieten voor de titel, maar, met uitzondering van de eindsprint in december van het vorige jaar, kwam dat er simpelweg niet uit.

En als de resultaten uitblijven, zo is het vaak, moet er natuurlijk een Kop van Jut worden gevonden. Laat onze club nu eens nét een uitzondering op de regel zijn! Waar overal, ook tussentijds, trainers sneuvelden spraken Sparta Nijkerk en Eric Speelziek gewoon het vertrouwen uit in elkaar.Onze Technische Commissie is inmiddels al druk doende met het volgende seizoen. Niet alleen met de hoofdtrainer werd contractverlenging overeengekomen, ook een belangrijk deel van de spelersgroep verlengde zijn contract. Dat opgeteld bij het feit dat een deel van die groep nog een doorlopend contract heeft, houdt in dat Sparta Nijkerk grotendeels klaar is voor de komende voetbaljaargang.

De businessclub van Sparta Nijkerk blijft natuurlijk onverminderd doorgaan met het aan boord houden van haar uitgebreide ledenbestand, maar zeker ook met de werving van meer leden. In ons vernieuwde Businesshome missen we nog een paar ondernemers uit Nijkerk en omgeving.De kans is daarom groot dat u binnenkort wordt benaderd door onze mensen. Want zonder u nu meteen als lid te willen noteren, stellen we u graag in de gelegenheid om eens kosteloos kennis te komen maken met Het Middagje Sparta Nijkerk. Een mailtje naarrijkveer@businessclubspartanijkerk.nl of h.hornvander@upcmail.nl is voldoende!

Geplaatst op: 14-02-2023