EKRIS BMW & MINI en Sparta Nijkerk gaan voor samenwerking voor de lange termijn

NIJKERK – Sportief heeft men er even op moeten wachten, maar Sparta Nijkerk lijkt de laatste weken de weg omhoog weer gevonden te hebben. Na drie seizoenen bovenin meegedraaid te hebben in de 3e divisie blijft de ambitie van de club om zo hoog mogelijk te spelen en acteren op 2e divisie-niveau.

In dat licht is het voor de club fantastisch nieuws dat Verenigingssponsor EKRIS BMW & MINI het contract met Sparta Nijkerk heeft laten openbreken om het vervolgens substantieel te verbeteren met een verlenging van maar liefst vier jaar. “We weten dat de Businessclub van Sparta er alles aan gelegen is om steeds weer een zo sterk mogelijke selectie op de been te krijgen. Daarbij doet de club er veel aan om geen incidenteel succes na te streven maar structureel te presteren op een zo hoog mogelijk niveau. Omdat dat financieel een steeds grotere uitdaging vormt, past daar naar onze mening niet alleen een verhoging bij maar tevens ondersteuning voor een langere termijn”, aldus Frans van Ekris van het gelijknamige bedrijf.

De combinatie EKRIS BMW & MINI en Sparta is inmiddels niet meer weg te denken in Nijkerk. Onderdeel va de nieuwe sponsorafspraken is dat de naam van EKRIS BMW & MINI met ingang van het komende seizoen op de rug van de meeste senioren-shirts komt te staan (lopende contracten op dat vlak worden uiteraard nagekomen door de club).

www.ekris.nl

Geplaatst op: 05-06-2023