Daniëlle Meewis lanceert BookDinners
NIJKERK – Daniëlle Meewis, marketingmanager bij Hotel & Gasterij De Roode Schuur heeft de website BookDinners ontwikkeld. Een gratis marketingtool voor de horeca.
Er zijn data en tijdstippen waarop het doorgaans rustig is in veel eetgelegenheden. Horeca-ondernemers zoeken daarom naar manieren om juist op die momenten meer klanten te trekken. Bijvoorbeeld door een leuke dagdeal te maken. De website en app van BookDinners helpen deze ‘krijtbordaanbiedingen’ binnen een minuut onder de aandacht te brengen van een groot aantal potentiële gasten. Hierdoor krijgt de ondernemer meer invloed op de dagomzet en de online vindbaarheid van zijn etablissement. Consumenten kunnen op BookDinners zoeken op locatie, datum, prijs of keuken en krijgen dan meteen de geldende acties te zien. Waarna online kan worden gereserveerd. Inmiddels hebben ruim duizend eetgelegenheden zich aangesloten bij het platform.
Geplaatst op: 28-04-2016
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!