Bronzen schilders versterken Businessclub

NIJKERK – De Nijkerkse schilders Gijs Renes en Christiaan van de Pol traden onlangs toe tot de Businessclub van Sparta Nijkerk.

Renes, telg uit een écht Sparta-nest en min of meer geboren met de kwast in zijn hand, maakte al eerder deel uit van de sponsorclub maar bezegelt zijn voorliefde voor Sparta Nijkerk  nu opnieuw met een Bronzen lidmaatschap. Gijs Renes startte in 2008 als zelfstandig ondernemer en werkt sinds vier jaar nauw samen met Christiaan van de Pol. “Wij kunnen het samen prima vinden, weten wat we aan elkaar hebben en hebben grotendeels dezelfde manier van werken. De klant kan van ons dus vakwerk verwachten!”, aldus de heren. Christiaan van de Pol kan niet nalaten daar aan toe te voegen dat men het beste resultaat van het duo mag verwachten: “En dat is precies waar we op hopen voor de club: het beste resultaat. Maar daar hebben we alle vertrouwen in!”

Geplaatst op: 25-10-2021