KVA Beveiliging van Brons zet Diamanten kroon op sponsoring

KVA, Lokaal en Betrokken, met beveiliging op maat. Dát is de slogan die het Spakenburgse beveiligingsbedijf van Kevin van As hanteert. Hij zegt met zijn bedrijf te staan voor de puurste vorm van beveiliging en dienstverlening in hun regiogebied. 24 uur per dag, 7 dagen per week staan zij voor u paraat. KVA is actief in Bunschoten-Spakenburg, Eemdijk, Nijkerk, Nijkerkerveen, Hoevelaken, Amersfoort, Leusden, Vathorst, Soest, Soesterberg en Baarn.

Uw partner in beveiliging en surveillance
KVA Beveiliging werkt met getrainde, gescreende en gediplomeerde beveiligers, en voert de beveiliging voor uw bedrijf op een professionele manier uit. Zij maken graag het verschil, denken mee in uw beveiligingsplan en gaan voor elke klant tot het uiterste. Voor KVA is het van belang om een ‘wij’ gevoel te creëren, binnen en buiten uw bedrijf. Open communicatie, flexibiliteit en focus staan voorop. Zij gaan voor vertrouwen en nemen hun verantwoordelijkheid op sociaal, economisch en ecologisch niveau.

Onze Missie
Van As: “Onze klant zien wij als onze partner. Tijdens onze werkzaamheden worden zij volledig ontzorgt op het gebied van beveiliging en veiligheid. Wij helpen onze klanten hun ambities, veiligheid en keuzes waar te maken. Niet voor niets staan wij voor Kwaliteit, Veiligheid en Alertheid. Wij zijn centraal gelegen in Bunschoten-Spakenburg en hebben een werkgebied van maximaal 20 kilometer omtrek. Hierdoor hebben wij zeer korte aanrijtijden en is snelle alarmopvolging altijd mogelijk. Doordat wij lokaal en betrokken zijn, weten de surveillanten direct waar ze moeten zijn bij een eventuele melding. Onze surveillanceauto’s zijn altijd in de buurt, en zijn ook in het collectief van Amersfoort en Nijkerk aanwezig”.

KVA beveiliging zegt er trots op te zijn om de beveiliging bij Sparta Nijkerk te mogen gaan regelen dit jaar en om de sponsorschap die we al hadden te upgrade naar Diamant Sponsor! Samen met KVA hopen wij op een succesvol jaar en zien u graag op sportpark De Ebbenhorst.

www.kvabeveiliging.nl

Geplaatst op: 27-10-2021