Bij Sparta houden we van gezellig druk!

Dat het Middagje Sparta Nijkerk inmiddels een begrip is in de regio is geen nieuws meer. Rond de wedstrijd tegen IJsselmeervogels bij hervatting van de competitie werd dat nog maar eens benadrukt. Zelden hebben onze sponsors en hun gasten zo massaal het glad geheven op een mooie overwinning als die middag.

Dat die wedstrijd populair is merkten we al in de aanloop naar het treffen met onze Spakenburgse buren maar toen er na 90 minuten uiteindelijk ook nog eens een fraaie 2-0 overwinning op het scorebord stond barstte de feestvreugde op de tribune, het balkon, de kantine én het van den Tweel Vastgoed Businesshome pas écht goed los.

Eens te meer werd duidelijk dat ons sponsorhome nu toch écht te klein is om al die enthousiaste sponsors op een fatsoenlijke manier te ontvangen. De (prijs-)ontwikkelingen in de bouw hebben de boel weliswaar behoorlijk vertraagd maar het gaat er nu toch op lijken dat we kunnen gaan beginnen met de modernisering. Honderd vierkante meter extra gaat ons hopelijk helpen, maar voordat u denkt dat we voorlopig even geen nieuwe leden kunnen gebruiken, moet ik dat idee de kop indrukken. Wij houden namelijk van erg van ‘gezellig druk’ en die extra ruimte mag dus best wel direct weer worden opgevuld. Dus op zaterdagmiddag gezellig met collega- ondernemers, vrienden en bekenden een drankje doen, een hapje eten en ook nog eens een leuke wedstrijd bekijken? Gewoon even een mail sturen (nico@fiegen.nl) en u ontvangt van ons een uitnodiging om eens (geheel vrijblijvend) kennis te maken met de Businessclub Sparta Nijkerk.

Helemaal niet nu ons vlaggenschip hard op weg is naar een succesvol competitieslot. Zowel corona als een moderne vorm van matchfixing hebben ons al eens afgehouden van promotie maar scheidend oefenmeester Eric Speelziek is vastberaden om ook in Nijkerk afscheid te nemen met een prijs. Die gunnen we hem (en onszelf stiekem ook een beetje).

Zoals gezegd: u kunt het maar beter een keer met eigen ogen komen aanschouwen. Voor u het weet maakt u deel uit van de meest bruisende en gezelligste businessclub van Midden Nederland. Doen!

Geplaatst op: 11-02-2024