BHN toont lokale én regionale betrokkenheid

NIJKERK – De focus van de BHN ligt uiteraard op verbinding tussen ondernemers en aandacht voor de economische ontwikklingen in de gemeente Nijkerk. Maar ook regionaal is er betrokkenheid.

Zo was de BHN onlangs betrokken bij de Voorjaarsontmoeting van VNO NCW. De ruim 120 aanwezige gasten werden door topspreker Guido Thys op een inspirerende wijze meegenomen in de interactieve presentatie ‘Welkom in de 21e eeuw’. Thys ging onder meer in op de vraag hoe ondernemers en bedrijven het verschil kunnen maken in deze ongebruikelijke tijden. Een van zijn adviezen? “Je moet als ondernemer voortdurend veranderen om hetzelfde te blijven doen. Zorg er ook voor dat je niet alleen IN je bedrijf werkt, maar ook AAN je bedrijf.” De organisatie, waaronder de BHN, kijkt zeer tevreden terug op deze bijeenkomst. “Het was wederom een waar feest van ontmoeting en herkenning.”

Linnaeusonderscheiding 2023
De uitreiking van de Linnaeusonderscheiding 2023 was een van de programma-onderdelen tijdens deze jaarlijkse bijeenkomst in Ermelo. Deze onderscheiding is voor een ondernemer die zich aantoonbaar inzet op het gebied van uitzonderlijke sociaal-maatschappelijke betrokkenheid. Jan en Annemieke Zwiers van Havo b.v. namen de prijs in ontvangst uit handen van Joost Fraanje, voorzitter jury en Linnaeuskring.

Geplaatst op: 06-06-2023