BHN-lid geeft verhalenbundel uit

NIJKERK – Zijn blogs op Nijkerk.Nieuws worden door honderden vaste bezoekers gelezen. Recent werd een selectie hiervan gebundeld en mag BHN-lid Ben de Graaf zich naast tekstschrijver, ook auteur noemen.

De boekpresentatie van ‘Navelknagertje en 100 andere verhalen’ was op 17 oktober. Het boek past volgens De Graaf op elk nachtkastje, maar is zeker voor bedrijven in de gemeente Nijkerk een originele ‘give away’ (mét een lokale touch) met Sinterklaas of in een kerstpakket.

Navelknagertje
De titel is ontleend aan één van de verhalen in het boek. Navelknagertje is het knagende gevoel achter je navel dat iets niet deugt. Wat doe je bijvoorbeeld als je in een winkel per abuis 20 euro te veel terugkrijgt? Denk je ‘pik in, ’t is winter’ of geef je het terug?

Voor zijn boek herschreef, actualiseerde en redigeerde Ben de Graaf zijn blogs. Hij schrijft bijvoorbeeld over zijn moeder Marrie die leed aan dementie, maar de pen van De Graaf switcht even gemakkelijk naar een bijeenkomst van de BHN waar een blinde mystery guest de ondernemers laat ervaren hoe het is om in het donker te leven.

De boekpresentatie werd, geheel in stijl met de inhoud van zijn boek, gehouden in ’t LandHuus op het terrein van zorgerf Buiten-Land. De plek waar de moeder van De Graaf woonde. Het boek kan vanaf nu besteld worden voor € 19,90 en is te koop op de website van Ben of via iedere boekhandel in Nederland.

www.bentekstschrijver.nl

Geplaatst op: 28-11-2023