Porsche Centrum Leusden nieuwe partner van Sparta Nijkerk

NIJKERK – Porsche Centrum Leusden treedt toe tot de Businessclub van Sparta Nijkerk. De Porsche-dealer vervult met het sponsorcontract de wens om meer lokaal bezig te zijn.

“Ik zie in de inspanning die Sparta Nijkerk levert – de teamspirit die er heerst en het competitief bezig zijn – duidelijke overeenkomsten met de manier van werken bij Porsche Centrum Leusden”, zegt After Sales Manager André Bouwman van de sportwagendealer. “Gezien het enorme potentieel van Sparta Nijkerk en het feit dat ze al jaren op hoog niveau spelen, wil Porsche Centrum Leusden graag meespelen in dit ‘winning team’ in Nijkerk.”

Bouwman weet waar hij over praat. Niet alleen vanuit zijn leidinggevende rol bij Porsche Centrum Leusden, maar ook als vader van zijn oudste zoon Senne (7) die fanatiek voetbalt in JO8-6 van Sparta Nijkerk. André beperkt zijn rol niet tot aanmoedigende zijlijn-vader alleen, de Nijkerker zet zich voor de voetbalvereniging ook in als jeugdleider en -trainer van het team JO8-6.

www.porschecentrumleusden.nl

Geplaatst op: 17-04-2020