Opnieuw decoratieve kalender van Nijkerkse ondernemer

NIJKERK- Fotograaf Arjen Gerritsma heeft opnieuw een kalender gemaakt met een serie foto’s die zijn gemaakt in de gemeente Nijkerk. Bedrijven kunnen de kalender (bij een grotere oplage) laten voorzien van een bedrijfslogo.

Dit jaar is gekozen voor historische gebouwen in het buitengebied; boerderijen uit de zestiende tot de negentiende eeuw. Prachtige gebouwen met een rijke geschiedenis, aldus de Nijkerkse fotograaf.  De kalender is uitgevoerd op A3 formaat, waardoor iedere maand weer een mooie, nieuwe wanddecoratie naar voren komt. Gerritsma brengt ieder jaar een nieuwe kalender uit, elk jaar met een ander thema. Vorig jaar bestond de kalender uit een grote serie foto’s van historische panden in de binnenstad van Nijkerk.

De kalender is ook per stuk te bestellen via info@graphicsound.nl en wordt binnen de gemeente Nijkerk franco bezorgd. De kalender is te bekijken op www.nijkerkreclame.nl.

www graphicsound.nl

Geplaatst op: 05-12-2019