Hoe ziet jouw bedrijf er over een paar jaar uit?

NIJKERK – Fygi Happy Recruiters is pas één maand lid van de bedrijvenkring, maar heeft desondans een duidelijk boodschap voor BHN-leden: de wereld verandert razendsnel. Digitalisering, robotisering en Artificial Intelligence gaan ook jouw markt veranderen.

“We gaan graag met leden van BHN in gesprek over wat die ontwikkelingen voor hem of haar betekenen”, vertellen Erik van de Water, Gert Bouw en Dennis Denekamp. In de huidige arbeidsmarkt hebben talentvolle medewerkers volgens de eigenaren van recruitmentplatform Fygi voldoende keuze. Erik van de Water licht toe: “Als werkgever moet je aantrekkelijk zijn voor de doelgroep. Het idee een werknemer voor tientallen jaren te willen behouden is niet meer van deze tijd.”

Personeel van de toekomst
Het team van Fygi stelt ondernemers altijd dezelfde vraag. “Wij vragen altijd hoe jouw bedrijf er over een paar jaar uitziet, wetende dat digitalisering, robotisering en Artificial Intelligence componenten van de moderne bedrijfsvoering zijn. Welke expertise heeft jouw bedrijf nodig om te kunnen blijven bestaan, want dát is het talent dat je moet zoeken voor jouw organisatie.” Het team van Fygi nodigt ondernemers uit Nijkerk die in gesprek willen gaan over de toekomst van harte uit om te sparren. Erik: “Als leden van BHN willen wij een actieve bijdrage leveren aan de Bedrijvenkring. Je zult ons dan ook vaak zien op de bijeenkomsten. Wij kijken nu al uit naar de leuke gesprekken met collega-ondernemers die hieruit voortkomen!”

www.fygi.nl

Geplaatst op: 21-12-2017