De Zuidwal in nieuwe handen

NIJKERK – Corin en Dennis van den Hoogen zijn de nieuwe pachters van De Zuidwal. Ze namen begin oktober de sleutels over van het clubhuis van de Zeil- en Motorbootvereniging.

Het Nijkerkse stel – dat zelf ook graag vaart en beschikt over ruime horecaervaring – geniet naar eigen zeggen van de nieuwe uitdaging. Die gaan ze aan naast hun andere activiteiten. Dennis is onder meer bekend als eigenaar van ID-DJ Entertainment en Holland Events. De nieuwe eigenaren hebben begin oktober De Zuidwal opnieuw ingericht, om hun eigen sfeer aan het clubhuis te geven. Inmiddels is de locatie weer geopend. “Iedereen is welkom voor een hapje en een drankje. De keuken is geopend.”

Geplaatst op: 24-10-2019