Bouwbedrijf Schoonderbeek steunt Harry Hamstra Cup

In navolging van De Salentijn kiest Bouwbedrijf Schoonderbeek uit Amersfoort voor het steunen van de Harry Hamstra Cup.

Gijsbert Jan van de Pol liet weten de opzet van het toernooi een warm hart toe te dragen en dat het maatschappelijke karakter hierin een belangrijke rol speelt. De voorzitter van het organisatiecomité, Nadja Renkema, is verheugd dat het bouwbedrijf zich tot en met 2021 aan het toernooi verbindt. “De motivatie van Bouwbedrijf Schoonderbeek past goed bij wat de bedoeling is van het toernooi: op een hoog niveau voetballen ten gunste van een goed doel.” Bouwbedrijf Schoonderbeek is geen vreemde in het maatschappelijk veld. Vele sportclubs in de regio worden door hen gesteund en ook vele andere initiatieven die ten goede komen aan de samenleving. Het bouwbedrijf houdt zich bezig met projecten door heel Nederland. Het familiebedrijf werd in 1922 in Hoogland opgericht.

www.schoonderbeekbouw.nl

Geplaatst op: 05-12-2019