Awards voor 6 snelgroeiende Nijkerkse bedrijven

NIJKERK – Zes bedrijven uit de gemeente Nijkerk behoren tot de snelstgroeiende ondernemingen van Nederland. Het gaat om Increase, Slimster en Optimizer uit Nijkerk en High Select, Matchd en Unica Groep uit Hoevelaken.
De bedrijven ontvingen in november een FD Gazellen Award. De awards worden door het Financieel Dagblad toegekend aan financieel gezonde bedrijven die in de afgelopen drie boekjaren minstens 20% omzetgroei behaald hebben. Verder moeten de bedrijven een minimumomzet van 250.000 euro draaien en mogen ze in het laatste jaar geen verlies gemaakt hebben. Bij de rangschikking van bedrijven worden ook de groei van de werkgelegenheid en winstgevendheid meegewogen.

Voor High Select en Matchd was het de eerste keer dat ze een award in ontvangst mochten nemen. High Select verzorgt traineeships voor young professionals in de zorg- en welzijnssector. Matchd is een detachering- en werving- & selectiebureau dat bemiddelt voor functies binnen onder andere de Overheid, ICT, HRM en Finance.

Geplaatst op: 05-12-2019