Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk op bezoek bij Euretco

HOEVELAKEN – De Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk (BHN) was te gast bij het Hoevelakense bedrijf Euretco. Het bedrijfsbezoek is een vast onderdeel van het programma van de algemene ledenvergadering.

Het was een bijzondere ledenvergadering voor de BHN. Het bestuur verwelkomde twee nieuwe bestuursleden: Chris van den Elsaker van Bronswerk Heat Transfer (verantwoordelijk voor bijeenkomsten) en Freddy Bakker van Torendruk (pr & communicatie). De twee komen in de plaats van Pim van Duijn, die afscheid nam omdat hij na zes jaar zijn maximale bestuurstermijn erop heeft  zitten. ,,Vanuit de organisatie van de Jonge Ondernemers Hoevelaken Nijkerk, ben ik zes jaar geleden gevraagd voor het BHN-bestuur. Mijn taak was om van de BHN een aantrekkelijke ondernemersclub te maken. Dat is denk ik wel gelukt”, zei Van Duijn in zijn dankwoord. Hij werd namens de Gemeente Nijkerk bedankt door bedrijfscontactfunctionaris Thea Kraaij en wethouder economie Patricia van der Hurk.

Aansluitend aan de ledenvergadering gaf Euretco-directeur en BHN-lid Harry Bruiniks een presentatie over de wereld van de retail, die werd afgesloten met een rondleiding door het complex. Euretco Hoevelaken, centraal gelegen aan de A1 en nabij station Hoevelaken, omvat dertien zalen, van bespreekruimten tot flexibele beurszalen, voor uiteenlopende evenementen. Met 280 medewerkers is Euretco de grootste retailservice-organisatie van Nederland, die samenwerkt met ruim 2.100 zelfstandige winkeliers en franchisenemers in de branches mode, sport, wonen en media.

In totaal exploiteren zij zo’n 3.100 winkels met een gezamenlijke consumentenomzet van meer dan € 2,5 miljard. De bijeenkomst werd afgesloten met een buff et, verzorgd door Van de Pol Catering. De eerstvolgende BHN-bijeenkomst staat gepland op 20 april bij het Gazelle Experience Center. Geïnteresseerde ondernemers uit de gemeente Nijkerk kunnen als gast een bijeenkomst van de BHN bezoeken. Aanmelden of meer informatie opvragen?

www.bhninfo.nl

Geplaatst op: 28-04-2016