Wijngaard in Nijkerk charmeert zakelijke markt

Wijngaard Aan de Breede Beek viert dit jaar haar 20e verjaardag. Twee decennia waarin talloze bezoekers genoten van smakelijke wijnen, een unieke groene omgeving en de vele mogelijkheden die het omliggende landgoed biedt.

Het jubileum wordt gevierd op 16 en 17 september met diverse activiteiten gericht op wijn en de wijngaard. Je kunt je onder meer verdiepen in de wijn en spijzen, duiken in de wereld van de wijnaroma’s.

In de afgelopen 20 jaar is het gelukt om met twee hectare wijnbouw uit te groeien tot een van ’s lands beste wijngaarden. Jaarlijks worden de wijnen door een onafhankelijke jury gewaardeerd met diverse medailles. Inmiddels is onze wijngaard ook twee keer benoemd tot ‘beste wijnmaker van Nederland en België’. Ons geheim? Dat is de omschakeling naar natuurlijk bodembeheer geweest om daarmee de druiven in supergezonde conditie te houden.

Zakelijke activiteiten
Ook de zakelijke markt ontdekte in de afgelopen 20 jaar de charme van Wijngaard Aan de Breede Beek. Want een bijeenkomst in De Veldschuur betekent ‘next level’ vergaderen. Niet alleen vanwege de sfeer en de uitstekende catering, maar zeker ook door het prachtige uitzicht op de natuur en de mogelijkheid van een ontspannende wandeling tussen de bedrijven. Tip: combineer deze met een aansluitende lunch of diner op het terras van De Veldschuur, die biedt voldoende plek aan grote groepen. Een prachtige plek om samen te zijn, te genieten van smakelijk eten en om onze mooie wijnen te proeven.

Arrangementen
Met je team, relaties of familie Wijngaard Aan de Breede Beek beleven? Dat kan met een rondleiding, presentatie of een diner op de wijngaard. Bel even met Henk om de mogelijkheden te bespreken (06-44038128). In de periode van mei tot en met september organiseert de wijngaard bovendien regelmatig Aanschuif­Proeverijen. Reserveren kan via de website.

www.aandebreedebeek.nl

Geplaatst op: 11-04-2023