Keertje Sparta proberen?

Op de wand van ons van den Tweel Vastgoed Businesshome prijkt pontificaal de slogan ‘Echte Spartanen worden sponsor en sponsors worden echte Spartanen’.

Een waarheid als een koe volgens mij. We hebben in de loop der jaren al heel wat ondernemers binnen zien wandelen die niet direct bekend stonden als doorgewinterde Sparta-supporters. Leuk om te zien dat zij inmiddels toch óók begaan zijn met de resultaten van ons eerste team. Net zo leuk is dat we zien dat sponsors die al wél een Sparta-hart hadden, hun aanwezigheid rond wedstrijden ook benutten om zaken te doen met collega-ondernemers. Kortom, een levendige sponsorclub! Ik zou u dan ook nogmaals willen uitnodigen om eens kennis te komen maken met onze Businessclub. Geheel vrijblijvend, zonder enige verdere verplichting. Omdat ik er vrijwel zeker van ben dat u uiteindelijk zelf zult besluiten aan boord te blijven. Keertje proberen? Bel me gerust op 06 5434 0137. Mailen mag ook natuurlijk via rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl.

Rijk Veer (namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk)

Geplaatst op: 11-04-2023