Uitnodiging 23 maart: Trends in cybersecurity en hoe kan het MKB zich hiertegen wapenen

Beste BHN leden,

Het MKB innoveert en digitaliseert in rap tempo. Niet voor niks is het MKB de motor van onze economie en mogen we trots zijn op de veerkracht en het verandervermogen, juist ook in onzekere tijden zoals nu.

ICT en digitalisering stuwen de ontwikkeling van je bedrijf en bieden volop kansen voor groei. Bij digitalisering hoort ook de zorg voor een veilig ICT landschap. Ondernemingen zijn nu eenmaal kwetsbaar omdat de data die verwerkt en opgeslagen wordt, voor cybercriminelen heel erg waardevol zijn. Cybercriminelen worden helaas ook steeds professioneler en de ‘markt’ voor cybercriminaliteit steeds interessanter. Een dynamische ‘markt’ die geen dag hetzelfde is.

Graag nodigen we je uit voor een bijeenkomst op 23 maart met als thema: “Trends in cybersecurity en hoe kan het MKB zich hiertegen wapenen”

Tijdens deze bijeenkomst gaan Daniel Scholte en Paul Verhoef van Datect in op de actualiteit, nemen ze ons mee in vormen van cyberattacks en laten ze ons zien hoe cybercriminelen te werk gaan. Daarna wordt er natuurlijk uitgebreid aandacht besteedt aan hoe jouw onderneming weerbaar kan worden. Relevante onderwerpen als techniek, beleid & organisatie en het procesmatig inrichten van de control cyclus van informatiebeveiliging komen hierbij uitgebreid aan bod.

Kortom, een praktische en leerzame avond waardoor je kennis over dit actuele onderwerp weer helemaal up-to-date is.

Programma (definitieve programma volgt)

17:00 – 17:30 uur: Inloop
17:30 – 17:45 uur: Introductie BHN Bestuur
17:45 uur: “Trends in cybersecurity en hoe kan het MKB zich hiertegen wapenen” – Daniel Scholte en Paul Verhoef – Datect, nemen ons mee in de wereld van cybersecurity
19:00 uur: Diner
20:30 uur: Napraten / netwerkborrel

We hopen je uiteraard te mogen verwelkomen. Hieronder kun je aanmelden voor de bijeenkomst.

Met vriendelijke groet,

Bestuur BHN

Aanmelden kan hieronder.

Introducee meenemen