Sparta: sponsor van de week

NIJKERK – De businessclub van Sparta Nijkerk startte onlangs met een nieuw item, De Sponsor Van De Week.

Wekelijks wordt door relatiemanager Leonie van Bloemendaal één van de sponsors van de club doortastend aan de tand gevoeld. De ondernemer in kwestie wordt niet alleen volop in de gelegenheid gesteld om zijn of haar bedrijf nader voor te stellen, maar kan ook uitgebreid ingaan op bedrijfsspecifieke onderdelen.

Ekris BMW & MINI, Alberto’s Italian, Procomm Partners, Van de Pol Catering en hoofdsponsor BONI Markten kwamen al aan bod, de komende weken kunnen nog meer leden van de businessclub bezoek verwachten van Leonie.

Geplaatst op: 25-06-2020