Sparta maakt stappen!

Voetbal. Het kan zo mooi, maar ook zo wreed zijn. Bij Sparta Nijkerk hebben we dit seizoen bijna net zo vaak van het zoet als van het zuur geproefd.

Er zijn prachtige duels uitgevochten met aartsrivalen als IJsselmeervogels en DVS ’33, er zijn oerlelijke nederlagen geleden (Staphorst, DOVO, DEM) en er zijn prachtige overwinningen behaald (IJsselmeervogels, DVS’33 en vooral Volendam). We hebben gemeend het meeste recht op de koppositie te hebben, maar we hebben net één keer vaker alles weer uit handen gegeven.De club heeft, als het om een échte beloning gaat, wel vaker last van ‘net niet’. Maar denk nu niet dat de club daar zwaar onder gebukt gaat. De club maakt namelijk altijd stappen. Of het nu gaat om de grootte van het ledenbestand, verfraaiing en uitbreiding van de accommodatie of om aanwas van steeds meer sponsors. Steeds meer ondernemers sluiten zich aan bij wat zonder de twijfel de gezelligste Businessclub van de regio is en vermaken zich daar opperbest.

Binnenkort neemt de club afscheid van haar trainer Eric Speelziek. Er kan gerust gesteld worden dat de oefenmeester uit Ede de club veel moois heeft gebracht. Zijn opvolger Bert van Hunenstein heeft in het verleden ook laten zien tot mooie dingen in staat te zijn, dus op De Ebbenhorst heeft men er alle vertrouwen in dat er ook volgend seizoen weer veel fraais te zien zal zijn.

Zoals hierboven al werd aangehaald vinden steeds meer ondernemers op zaterdagmiddag hun weg naar het van den Tweel Vastgoed Businesshome. Vast en zeker om een mooie wedstrijd te zien en daarna gezellig na te borrelen (en tafelen!) met collega-ondernemers, maar zeker ook om het zakelijke netwerk te verstevigen en daar waar nodig tot zaken te komen. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: ook u kunt gemakkelijk een keer kennis maken met Het Middagje. Op naar een nieuw seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Geplaatst op: 02-06-2024