Serieus zaken doen op een Middagje Sparta

De voetbalcompetitie is bijna halverwege en we hebben alweer drukbezochte en oergezellige

Middagjes Sparta Nijkerk mogen beleven. Veel bekende gezichten, maar gelukkig ook nieuwe leden waarvan we er op deze pagina’s graag een paar aan u voorstellen. Zoals al eerder aangegeven nodigen wij mogelijk geïnteresseerde ondernemers óók graag uit voor een bezoek aan onze thuiswedstrijden. En we kunnen gerust stellen dat veel van die genodigden lid zijn geworden. Meemaken is geloven. Wilt u dat ook eens meemaken (of kent u iemand die dat wilt)? Bel of mail ons dan gerust.

Dan zoeken wij graag naar een geschikt moment om u kennis te laten maken met de gezelligste businessclub van Nederland! Bovendien kan ik u verzekeren dat er ook serieus zaken worden gedaan tijdens zo’n middag. Kortom, alle aanleiding om er een keer bij te zijn.

Rijk Veer (namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk)
06- 5434 0137
rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl