Samen ondernemen in Nijkerk

Als je een raakvlak hebt, is het ijs snel gebroken. En daarom is sport vaak onderwerp van gesprek tijdens zakelijke ontmoetingen van Martin Tingen, verzekeringsadviseur Buitendienst Bedrijven in Nijkerk, met ondernemers.

“In mijn rol als adviseur voor de zakelijke markt heb ik jarenlang ervaring in Amersfoort, Hoevelaken en Harderwijk en omgeving. Nieuw is dat ik nu de overstap naar Nijkerk maak, de stad waar ik ben geboren en opgegroeid. Ik ben actief wielrenner en jeugdtrainer bij de lokale volleybalclub. Geen wonder dus, dat sport vaak een raakvlak is dat ik heb met ondernemers.

Belangstelling en inlevingsvermogen zijn sowieso belangrijk in mijn werk. Door met een ondernemer te praten over de dingen die hem bezig houden, bouw ik een band met hem op. Uit een eenmalig succesje haal ik geen voldoening. Ik wil graag weten wat een ondernemer beweegt en help hem graag op de lange termijn met mijn kennis en ervaring. Ik geef advies rond vraagstukken die invloed kunnen hebben op de continuïteit van zijn bedrijf. Samen de risico’s afdekken die de voortgang van een bedrijf kunnen bedreigen, daarin wil ik compleet zijn.

In mijn werk sta ik dicht bij mijn klanten. Zeker nu ik in mijn eigen woonplaats aan de slag ga. Ik ken Nijkerk en weet wat er speelt. Heb aan één woord genoeg. Dat is een groot pluspunt. Graag tot ziens!”

Martin Tingen

Verzekeringsadviseur Buitendienst Bedrijven