Off the Grid treedt aan als nieuw lid van de BHN

NIJKERK – Off the Grid B.V. is één van de nieuwste leden van de Bedrijvenkring. Het communicatieadviesbureau is blij deel uit te maken van de snelgroeiende zakelijke markt van Nijkerk.

Frank Neervoort heeft het bureau in 2013 opgericht en in 2015 is Yvonne Derkse er als partner bijgekomen. Inmiddels heeft het bureau zes medewerkers. Off the Grid – vrij vertaald ‘van het padje’ – is een toepasselijke naam voor het communicatiebureau dat zaken net even anders doet dan andere bureaus. “Yvonne komt uit het bedrijfsleven en ik uit de bureauwereld”, vertelt Frank. “Die combi maakt dat wij communicatievraagstukken net even anders benaderen en oppakken.” Off the Grid heeft drie kernactiviteiten: adviseren, verwoorden en verbeelden. “Daarmee kunnen wij klanten volledig ontzorgen op het gebied van communicatie”, aldus Frank.

Vanuit een leuk pand in de binnenstad van Amersfoort werkt Off the Grid voor zeer uiteenlopende klanten: van coöperatief, MKB en beursgenoteerd, tot woningcorporaties en de overheid. Naast een werkruimte beschikken zij over een trainingsruimte voor media- en presentatietrainingen die ook wordt gebruikt als flexibele werkplek voor klanten en relaties. “Iedereen is welkom. Maar niet voor lang meer. Althans niet op die locatie”, aldus Yvonne. “We verhuizen ons bureau dit jaar nog naar Nijkerk en zijn op zoek naar een leuk pand. Wij zien de ‘regio Nijkerk’ groeien. Eén van de belangrijkste redenen om lid te worden van de BHN. Een enthousiaste omgeving volop in ontwikkeling. Daar willen wij graag onderdeel van zijn.”

www.off-thegrid.nl

Geplaatst op: 20-06-2018