Citymarketeer moet shopper naar Nijkerk lokken

NIJKERK – De kersverse Stichting Citymarketing Nijkerk heeft een citymarketeer aangetrokken om Nijkerk op de kaart te zetten. Het gaat om Machteld Beekhuis.

Aan haar de taak om Nijkerk in de regio te positioneren als Stad vol Smaak en shoppers naar de binnenstad te lokken. Beekhuis heeft ruime ervaring in het begeleiden van citymarketingtrajecten. Ze werkte onder andere andere aan de marketing van Ede Centrum, de toeristische visie van promotie van Heemskerk, de toeristische marketing van Lelystad, citymarketingstrategie van Nieuwegein en marketingcommunicatie van verschillende andere gebieden in Nederland.
Het aanstellen van een citymarketeer komt uit de koker van de werkgroep Sterk Merk Nijkerk binnen het Platform Binnenstad Nijkerk en als onderdeel van de Dialooggroep Economie en Bedrijfsomgeving. In de afgelopen twee jaar werd nagedacht over de positionering van Nijkerk. Daar kwam ‘Lekker Nijkerk – Stad vol Smaak’ uit voort. Inmiddels is ook de bijbehorende website lekkernijkerk.nl live gegaan. daarop staan de UIT-agenda van Nijkerk, lokale bezienswaardigheden en informatie over winkels en horeca in Nijkerk.

lekkernijkerk.nl

Geplaatst op: 25-06-2018