Jan Blom dansend naar Brons

NIJKERK – Jan Blom, geboren in Zaanstad en jarenlang supporter van ZCFC ( toevallig óók oranje/zwart) is onlangs Brons-lid geworden van Sparta Nijkerk. Als voetballiefhebber was die overstap niet zo moeilijk.

Blom is zeker geen onbekende in Nijkerk. Hij woont er niet alleen al 30 jaar met veel plezier, maar is bij Nijkerkers óók bekend als organisator van de Culinaire Markt Nijkerk, 50 jaar bevrijding Stad Nijkerk, de Caribbean Salsa Party’s op het Plein én de Caribbean Brass Band tijdens het OJK toernooi. Na 10 jaar bij de Gemeentepolitie Zaanstad en ruim 15 jaar in de Vastgoedsector gewerkt te hebben, heeft hij sinds 2006 van zijn hobby zijn baan kunnen maken als organisator, programmaker, gastheer, dansdocent, entertainer, percussionist en presentator bij Salsa es la Vida Events. Met een enthousiast team van 22 medewerkers promoten en stimuleren zij muziek en dans uit het

Caribische gebied, Zuid-Amerika en Afrika. Ook organiseren zij compleet verzorgde personeels- en privé feesten in ‘tropische’ sferen. Naast het voetbal bij Sparta Nijkerk gaan leden van de BC elkaar óók ontmoeten op de dansvloer met Salsa, Bachata, Merengue en Kizomba voor álle Spartanen.

Geplaatst op: 10-08-2023