Zakelijk Ontzorgd: duurzame events die verrassen

Initiatiefnemer en ondernemer René Krebber is na ruim twee decennia aan ervaring nog elke dag even enthousiast over zijn catering- en evenementenconcept Zakelijk Ontzorgd. De kracht daarvan zit hem niet alleen in de creatieve oplossingen die hij weet aan te dragen voor zijn opdrachtgevers, vertelt hij. Het succes schuilt ook in de duurzame samenwerking met zijn vaste partnernetwerk van eventlocaties, verhuurbedrijven, audio- & video-bedrijven, entertainmentbureaus en duurzame cateringbedrijven.

Tekst: Hiemstra Media

Verrassingselement
Voor zijn zakelijke opdrachtgevers heeft dat totaalplaatje enorme meerwaarde, weet hij inmiddels uit ervaring. “Stel, je wilt een personeelsfeest organiseren. Of op een feestelijke manier je klanten en relaties in het zonnetje zetten. Dan gaan we samen om tafel om een concept te bedenken dat past bij het doel van het event en dat natuurlijk binnen het budget past dat ervoor vrijgemaakt is. Daarbij probeer ik altijd een verrassingselement te vinden. Dat kan relatief eenvoudig zijn, bijvoorbeeld door voor een kleurthema te kiezen, maar ook door iets te bedenken wat origineel is en waar nog lang over nagepraat wordt. We hebben bijvoorbeeld een keer 80 kuub zand laten storten om een strandsfeer te creëren voor een zomers themafeest. Ook de kunstijsbaan die we op een feestlocatie hadden opgezet, bleek destijds een ware hit.”Wie in zee gaat met Zakelijk Ontzorgd weet zeker dat alle aspecten van een geslaagd feest aan de orde komen.  “Licht en techniek, catering, opbouw en aankleding tot in de details. Mijn opdrachtgevers kunnen in de uitvoering werkelijk alles aan mij overlaten. Ik op mijn beurt kan namelijk moeiteloos schakelen met de partners waarmee ik al jarenlang samenwerk en die voldoen aan de hoge eisen die ik aan hen stel.”

Dat netwerk is niet zomaar ontstaan, geeft René aan. Al jarenlang werkt Zakelijk Ontzorgd uitsluitend met partners die zich onderscheiden in kwaliteit en duurzaamheid. Van het begin af aan een bewuste en belangrijke pijler onder zijn bedrijfsvoering. “Als je je erin verdiept, dan schrik je van de hoeveelheid afval en food waste die jaarlijks binnen deze branche wordt gecreëerd. Zakelijk Ontzorgd wil het anders doen en werkt daarom samen met lokale cateraars die werken met streekingrediënten en een zo laag mogelijke Foot Print. En voedsel dat over is, kunnen de gasten meenemen naar huis of het wordt aan derden aangeboden. Zo doen we er alles aan om voedselverspilling tegen te gaan.”

Spin in het web
Het resultaat van deze creatieve, coöperatieve en duurzame aanpak is een groeiende klantenkring van bedrijven, gemeenten, scholen en andere organisaties die Zakelijk Ontzorgd inschakelen voor de meest uiteenlopende kleine en grote evenementen. Zijn rol als ‘spin in het web’ bij de organisatie hiervan past hem als een goedzittende jas, geeft René aan. “Ik ben een doener, een echte multitasker. En ontzettend veeleisend. Of het nu gaat om een diner voor vierhonderd mensen of een borrel voor twintig personen: het moet perfect worden georganiseerd en uitgevoerd. Zelf ben ik ook altijd aanwezig om alles in goede banen te leiden. Of ik daar weleens stress van krijg? Nee, alleen maar energie. Dat komt natuurlijk ook door de jarenlange ervaring die ik inmiddels heb opgebouwd. Dat geeft voldoende zelfvertrouwen om elke opdracht, groot of klein, uit te voeren. En omdat Zakelijk Ontzorgd samenwerkt met vaste partners die een gelijkwaardige kwaliteit nastreven, bouw je voor de klant een grote mate van zekerheid in.”

Lokaal netwerk
Een bouwer is hij ook, vertelt René, en iemand die graag creatief samenwerkt. “Veel mensen kennen mij als ondernemer, maar ook als voorzitter van de BHN kan ik deze eigenschappen goed kwijt. Het lijkt me ontzettend leuk om ook lokaal mijn netwerk verder te vergroten. En het bedrijfsleven in de gemeente Nijkerk te laten zien wat we met Zakelijk Ontzorgd in huis hebben.”

Meer informatie? Kennismaken? Een snelle offerte? Neem contact op met René Krebber via 06-112 679 47.

www.zakelijkontzorgd.nl

Geplaatst op: 11-04-2023