Vernieuwd IJsbaanbestuur klaar voor de winter

NIJKERK – De zomer is nog amper uit het land uit, maar Nijkerk maakt zich alweer op voor een vrolijke winter. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de zesde editie van Nijkerk on Ice.

Nijkerk on Ice word mogelijk gemaakt door de inzet van de vele vrijwilligers en de sponsoren. Inmiddels hebben al diverse bedrijven hun steun toegezegd aan dit Nijkerkse evenement. Voor het eerst dit jaar kunnen belangstellende ‘vriend’ worden van NICE. it houdt in dat ondernemers zich voor drie opeenvolgende jaren commiteren om het evenement te sponsoren. ‘Vrienden’ krijgen daar uiteraard wat voor terug. Dit gebeurt in de vorm van een speciaal reclamebord en een gratis ticket voor de curlingcompetitie. In de horecatent komt een groot overkapt terras komen met loungebanken & heaters, de perfecte plek voor gezellige winterbbq’s. De horeca wordt verzorgd door Albert Hotzky (van Alberto’s Italian) die een nieuw concept heeft gelanceerd met de B.A.S. (Bad Ass Smoker). De ijsbaan is op en van 8 december tot en met 7 januari. (Foto: Arjen Gerritsma)

www.nijkerkonice.nu

Geplaatst op: 20-09-2016