Reis naar Duitsland: inspirerend én gezellig!

NIJKERK – Heb je genoten van de inspiratiereis en het bezoek aan de fabriek van Arla en bierbrouwerij Bitburg Brewery? Dan is het je vast niet ontgaan dat deze reis werd verzorgd door Midland Tours, één van de leden van de Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk.
Midland Tours is dé organisator van busreizen voor Nijkerk en omstreken. “Voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje of een meerdaagse reis kun je bij ons terecht”, vertelt Roel Arends. De mede-eigenaar van Midland Tours is anderhalf jaar geleden samen met ondernemer Gijs Beijers gestart met de onderneming. Sindsdien organiseren zij reizen in zowel binnen- als buitenland. Eén van die reizen bracht de leden van de Bedrijvenkring Nijkerk Hoevelaken onlangs naar Duitsland. “Tijdens een netwerkborrel werd ons gevraagd om mee te denken over een inspiratiereis voor de leden. Het is natuurlijk hartstikke leuk om zoiets te organiseren voor de Bedrijvenkring. Je leert Nijkerkse ondernemers echt kennen én je kunt onderling ideeën en adviezen uitwisselen. Zelfs als je achter het stuur zit”, blikt Roel lachend terug. Leden van de Bedrijvenkring Nijkerk Hoevelaken die in de toekomst een partner zoeken bij het organiseren van een activiteit wil Roel graag helpen. “Wij ontzorgen ondernemers uit Nijkerk graag van a tot z bij het organiseren van een activiteit. Heb je binnenkort iets op de planning staan? Geef ons dan even een seintje!”

www.midlandtours.nl

Geplaatst op: 21-12-2017