Productiever samenwerken?

Wil je dat jouw medewerkers overal en altijd makkelijk kunnen samenwerken? En tegelijkertijd privacygevoelige en bedrijfskritische data goed beschermen? Dan is Microsoft 365 Business ideaal.

Microsoft 365 Business is een all-in-one clouddienst voor kleine en middelgrote bedrijven. Je betaalt één vast bedrag per maand per medewerker voor het gebruik van Windows 10, populaire Microsoft-apps zoals Outlook, Word, Excel en Powerpoint én beveiligingsoplossingen voor al je devices.

Tegelijk in hetzelfde document werken
Microsoft 365 Business maakt samenwerking in jouw bedrijf makkelijker. Via de feature ‘Teams’ kunnen jouw medewerkers bijvoorbeeld hun scherm delen, brainstormen op een virtueel whiteboard of chatten. Ook handig is de mogelijkheid om tegelijkertijd samen in hetzelfde document te werken. Dat scheelt veel heen en weer mailen en voorkomt dat je bijvoorbeeld een verouderde versie van een document naar een klant stuurt.

Word en Excel op je smartphone
Verder kunnen je medewerkers met Microsoft 365 Business voortaan ook makkelijk thuis, onderweg of bij een klant verder werken. Ze kunnen namelijk programma’s als Word, Excel en Powerpoint gewoon op hun smartphone gebruiken en verder werken aan documenten die ze op het werk gemaakt hebben. Dankzij OneDrive blijven bestanden daarbij perfect gesynchroniseerd.

Altijd beschermd tegen cybercrime
Ook qua veiligheid is Microsoft 365 Business praktisch. Je medewerkers ontvangen namelijk automatisch de nieuwste beveiligingsupdates van Office 365 en Windows 10, zodat je steeds beschermd blijft tegen malware, virussen, ransomware en phishing. En raakt een medewerker per ongeluk zijn telefoon of laptop kwijt? Dan kan je op afstand bedrijfsdata op de apparaten wissen.

Meer werkgemak en continuïteit
​ArchiLogiQ heeft Microsoft 365 Business al geïmplementeerd bij veel mkb-bedrijven in Nijkerk en omgeving. We kunnen je daarbij nog verder ontzorgen, door bijvoorbeeld systeembeheer van je over te nemen. Zo kun jij je focussen op je corebusiness, terwijl wij je werkgemak vergroten en de IT-continuïteit van je bedrijf borgen.

Gertjan van der Aalst is operationeel directeur van ArchiLogiQ. ArchiLogiQ helpt mkb’ers met slimme ICT-oplossingen bij het vergroten van werkgemak en businesscontinuïteit. Neem contact op via gertjan.van.der.aalst@archilogiq.nl of 033 247 1111.

www.archilogiq.nl

Geplaatst op: 05-12-2019