Nieuwe website Landgoed de Salentein

Landgoed de Salentein heeft de afgelopen tijd gewerkt aan een nieuwe website.

Bezoekers van de website zien vanaf vandaag het resultaat. Een herkenbaar maar frisser uiterlijk, meer nieuws & social media, en up-todate informatie.

Gebruiksvriendelijkheid prioriteit 1

ind 2015 nam Landgoed de Salentein het besluit tot een vernieuwing van haar huidige website. De site stamt uit 2010 en voldeed niet meer aan de eisen van deze tijd. Er is flink gesleuteld aan inhoud, vorm en vindbaarheid. Sitebezoekers kunnen nu makkelijker informatie vinden over de diensten en producten van het landgoed. Daarnaast zijn sociale media als Twitter en Facebook beter geïntegreerd. Ook is er veel aandacht besteed aan gebruiksvriendelijkheid. De nieuwe website heeft een verbeterde navigatie en zoekfunctie, aldus De Saentein.

Op de nieuwe homepage vinden bezoekers de activiteiten die op het landgoed plaatsvinden.

Geplaatst op: 12-09-2016