Maximaal Advies tekent voor bronzen sponsorschap

Energie-adviseur Maximaal Advies Flevoland heeft getekend voor brons bij Business Club Sparta Nijkerk.

Eigenaar Herbert Kok is al negen jaar actief in de energiebranche en sinds twee jaar zelfstandig. Het bedrijf heeft een adviesfunctie op het gebied van energievraagstukken. Maximaal Advies zoekt voor ondernemers uit hoe ze hun inkoop, energiebelasting en netwerkkosten zo laag mogelijk kunnen houden. ”Daarnaast zijn wij ook actief in verduurzaming van energie, zonnepanelen en ledverlichting”, aldus Herbert Kok. De markt voor particulieren wordt niet actief benaderd, maar door de jaren heen is er ook in dit segment een grootschalige klantenkring opgebouwd.

www.maximaaladvies.nl

Geplaatst op: 24-10-2019