Magazine Business in Nijkerk treedt toe als sponsor

NIJKERK – Het magazine en online platform Business in Nijkerk is Gouden Sponsor geworden van de Sparta Businessclub.

De overeenkomst werd onlangs beklonken met Bert Hiemstra, uitgever van het magazine en directeur van Hiemstra Media. Hiemstra Media is een zeskoppig mediabureau dat in de wijde regio actief is met content-marketing. Hiemstra is bedenker en uitgever van de titel Business in Nijkerk, dat als missie heeft om het lokale netwerk verder te versterken. “Zakendoen is leuk. Zakendoen met ondernemers in je eigen netwerk is nog leuker”, aldus Hiemstra. “Er zijn al diverse businessnetwerken in Nijkerk. Dus we hebben geen ambitie om er nog één bij te creëren. Maar met ons magazine en online platform willen we die netwerken wel verder versterken.’’

Business in Nijkerk zal al het nieuws rondom de BusinessClub van Sparta nauwgezet gaan volgen met in elke uitgave een speciale pagina Sparta BusinessNews. “Natuurlijk wordt dit nieuws ook digitaal verspreid, maar wij geloven in de kracht van print. Juist in een tijd dat digitale informatie steeds vluchtiger wordt, is de attentiewaarde van een print magazine des te groter”, aldus Hiemstra. Het printmagazine Business in Nijkerk wordt gratis per post verstuurd aan alle ondernemers en managers in de gemeente Nijkerk.

www.businessinnijkerk.nl

Geplaatst op: 22-06-2017

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Business in Nijkerk

Business in Nijkerk is een platform voor onafhankelijk zakennieuws. Tegelijkertijd hebben bedrijven in deze gemeenschap zelf ook zoveel nieuws te melden. Die boodschap voor hen formuleren is óók de missie van Business in Nijkerk.