Kerstborrel wederom een geslaagd evenement

NIJKERK – Onlangs vond de traditionele kerstborrel van de Businessclub van Sparta Nijkerk plaats bij Alberto’s Italian in hartje Nijkerk.

Al jaren ontvangt de club haar leden in de horecagelegenheid van één van haar sponsoren. Dit jaar had Albert Hotzky, eigenaar van Alberto’s Italian, voor een prachtige aanleiding en een heerlijk buffet gezorgd. Terug van weg geweest: Ladies Afternoon. In hetzelfde restaurant vond, voorafgaand aan de Kerstborrel, een middag plaats die speciaal is georganiseerd voor de dames van de Business Club. Dit jaar was gekozen voor het samenstellen van heerlijke cocktails en het maken van amuses. Zo’n dertig dames vermaakten zich, onder leiding van een professional van Alberto’s Italian, prima.

Geplaatst op: 21-12-2017