De Elstar presenteert zich online

NIJKERK – Na de implementatie van een compleet nieuwe huisstijl lanceert De Elstar Catering nu ook de nieuwe website. De kenmerkende werkwijze – ‘Doen we gewoon!’, zoals de slogan in het nieuwe logo luidt – is ook op de website terug te zien.

,,Het is de rode draad door de hele website, vertelt eigenaar Richard van der Zande. ,,Je proeft het op iedere pagina, zowel in woord als in beeld. De website moet de bezoeker inspireren en helpen om zijn of haar event te laten slagen. Want een klant is pas echt geholpen als het event tot in de puntjes geregeld is.”
De Elstar Catering richt zich al jaren succesvol op de lokale zakelijke markt. ,,Veel mensen kennen ons al van de bedrijfsfeesten, events of barbecues, en dát zijn de verhalen die we willen vertellen. Op onze website staan daarom klantreferenties die laten zien hoe De Elstar Catering bijdraagt aan een geslaagd feest. Maar ook hoe we de uitdagingen aangaan, zoals het omtoveren van een kale fabriekshal tot een prachtige feestlocatie.”
De nieuwe website is specifiek gericht op ontzorging van de klant en het overzicht van de diverse culinaire mogelijkheden nodigt uit tot meer. ,,Snel en effectief informeren, daar houden we van. Uiteraard nemen we ook graag de tijd voor een persoonlijk gesprek. Gewoon face-to-face. Ook dat doen we gewoon!”

Geplaatst op: 20-09-2016