Bunte Hoveniers is Diamant sponsor

Met een klant- en resulataatgerichte service groeide Bunt Hoveniers uit tot een bedrijf waar vakbekwame hoveniers dagelijks het beste uit de tuin halen van een gevarieerde klantenkring.

Het bedrijf werd in 2006 opgericht door Richard Bunt. Kenmerkend aan Bunt Hoveniers? “Onze gerealiseerde projecten spreken voor zich. Onze tuinontwerpen herken je door de ruimtelijke ordening, speelse lijnen en authentieke elementen.” Klanten van Bunt Hoviers hebben altijd te maken met dezelfde ploeg. Zo blijft kwaliteit, snelheid en een soepele communicatie met de klanten gewaarborgd.

www.bunthoveniers.nl

Geplaatst op: 12-09-2019