Zijlstra ERA Makelaardij nieuwe kledingsponsor

NIJKERK – Zijlstra ERA Makelaardij is de nieuwe zilver- en kledingsponsor van V.V. Sparta Nijkerk.

De onderneming begon in 2006 met een lege etalage, maar is inmiddels al enkele jaren marktleider in Nijkerk op het gebied van de verkoop van bestaande woningen. En sinds kort is het makelaarskantoor ook sponsor van V.V. Sparta! De sponsoring van Zijlstra ERA Makelaardij komt niet uit de lucht vallen. “Als teamlid van Sparta 6 ben ik regelmatig op het veld te vinden”, vertelt Joost Zijlstra. De voetballer en makelaar stak onlangs jeugdteam JO-9 in het nieuw en reikte de tenues persoonlijk uit. “Als groot fan van de club is het natuurlijk een eer om de voetbaltenues te sponsoren. Het is zo leuk om die jongens te zien rennen in Zijlstra ERA Makelaardij kleding.” Wil je het voorbeeld van Zijlstra ERA Makelaardij volgen en informatie ontvangen over de kledingpakketten? Stuur dan een e-mail naar jellejaapvanhoff@gmail.com.

www.zijlstraeramakelaardij.nl

Geplaatst op: 21-12-2017