Zijlstra ERA Makelaardij breidt team uit met twee nieuwe collega’s

NIJKERK – Sinds deze zomer is het team van Zijlstra ERA Makelaardij uitgebreid met twee nieuwe collega’s. Het makelaarskantoor heeft in de afgelopen elf jaar roerige tijden op de woningmarkt gezien.

Waar het gros van zakelijk Nijkerk de zomer heeft gebruikt om op te laden, is het afgelopen zomer gewoon hectisch gebleven vertelt Joost Zijlstra, NVM-makelaar en taxateur o.z.. Het zeskoppige team van Zijlstra ERA Makelaardij richt zich op de aan- en verkoop en taxatie van woningen in de gemeente Nijkerk en Amersfoort Noord. “Daarnaast verzorgen wij de verkoop van woningen van de Woningstichting Nijkerk en houden ons bezig met nieuwbouwprojecten. Zoals recentelijk de verkoop van nieuwbouwproject Hazehorst in Nijkerk, waarvan inmiddels 28 van de 30 appartementen verkocht zijn. De lage hypotheekrente zorgt ervoor dat veel mensen nu de stap zetten naar een nieuwe woning. We verwachten dat de koopbereidheid nog wel even aanhoudt.”

www.zijlstraeramakelaardij.nl

Geplaatst op: 05-09-2017