Westerduin Personeelsbemiddeling heeft nieuwe Nijkerkse vestiging

NIJKERK – Werknemers én werkgevers in Nijkerk aan elkaar te verbinden, met persoonlijke aandacht en uitzicht op een leuke werkplek.

Westerduin Personeelsbemiddeling Nijkerk is sinds begin 2022 ook werkzaam vanuit Nijkerk. Met tien vestigingen is er in de afgelopen jaren veel kennis en ervaring opgedaan in de arbeidsbemiddeling in de branches bouw/techniek, productie, logistiek en groenvoorziening. Van administratief tot uitvoerend.

“Deze opgedane ervaring willen wij verder voortzetten in Nijkerk en omgeving. Ons team vindt het belangrijk om het (werk)leven van iemand een stukje aangenamer te maken. Wij geloven namelijk dat een baan beter kan”, aldus het Nijkerkse team.

“Gemotiveerd personeel, op de juiste plek, dat helpt immers een bedrijf om verder te groeien. Om een juiste match te realiseren nodigen wij al onze kandidaten uit op de vestiging om persoonlijk met hen in gesprek te gaan. Er wordt niet alleen gekeken naar het CV, maar ook naar die persoon achter het CV. Denk bijvoorbeeld aan hobby’s of datgene wat iemand erg belangrijk vindt in zijn/haar leven. Bovendien bezoeken wij al onze opdrachtgevers, waarna wij echt op zoek gaan naar de juiste match. Het einddoel is om mensen aan hun droombaan te helpen en hierdoor een positieve impact te hebben op onze omgeving.”

Nieuwe partners
Westerduin Personeel biedt de diensten uitzenden, detacheren en werving & selectie aan. “Daarbij bieden wij verschillende opleidingen aan zodat onze kandidaten zich verder kunnen ontwikkelen. Wij zijn op zoek naar nieuwe partners om mee samen te werken en hopen jullie snel te ontmoeten!”

www.westerduinpersoneel.nl

Geplaatst op: 06-09-2022