Wat een seizoen was het!

De strijd op het veld, de opwinding op en rond het veld, de emoties van alle Spartanen; ze zullen nog lang in onze herinnering blijven hangen. De onverwachte overwinningen, de teleurstellende nederlagen, de mooie goals en de geweldige reddingen, het was allemaal onderdeel van een prachtig voetbalseizoen!

Na maanden van competitievoetbal zijn de kampioenen nu gekroond, de degradanten bekend en zijn er vele tranen van vreugde en verdriet gevloeid.

Maar voor we ons gaan richten op een nieuw voetbalseizoen, wil ik graag even stilstaan bij onze sponsors van het eerste uur en een woord van dank aan hen richten.

Wij willen jullie graag oprecht bedanken voor de langdurige steun aan onze club. Als sponsor van het eerste uur hebben jullie ons door dik en dun gesteund, niet alleen als bedrijven, maar ook als waardevolle medestanders.

Het is zeldzaam om sponsors te vinden die zo toegewijd zijn als jullie. Jullie aanwezigheid en support hebben ons team geholpen om te groeien en te bloeien. We beseffen dat niets vanzelfsprekend is en daarom zijn wij jullie enorm veel dank verschuldigd.

Of het nu gaat om financiële bijdragen, het bieden van faciliteiten of het delen van jullie netwerk, jullie hebben altijd bijgedragen aan het succes van onze club. Jullie zijn altijd bereid geweest om ons te steunen, niet alleen als sponsors, maar ook als mens. Dit is iets dat we enorm waarderen en nooit als vanzelfsprekend mogen beschouwen.

We hopen van harte dat we jullie nog vele jaren mogen verwelkomen in ons Van den Tweel Vastgoed Business-home. Jullie maken deel uit van onze clubfamilie en we kunnen ons geen toekomst voorstellen zonder jullie betrokkenheid.

Nogmaals, uit naam van ons bestuur het hele team en alle supporters, willen we jullie hartelijk bedanken voor jullie onvoorwaardelijke steun. We kijken ernaar uit om samen met jullie onze successen voort te zetten en nog vele mooie momenten te beleven.

Met dankbare groeten,

Rijk Veer.