Tyno Koelewijn: ‘BHN heeft zich vernieuwd’

NIJKERK – De Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk heeft duidelijk een verjonging ondergaan. Dat constateert Tyno Koelewijn van Co-Creatie Buro, het bureau voor visuele marketing en communicatie in Nijkerk.

“Er zijn jaren geweest dat de BHN bekend stond als een wat grijze club, maar ik ben heel blij dat dit imago omgedraaid is. Het is logisch dat je in een netwerk veel vaste gezichten hebt. Tegelijkertijd heb je ook steeds weer nieuwe aanwas nodig. En die aanwas is er voortdurend.”

Met name het contact met andere ondernemers is voor Koelewijn van belangrijke toegevoegde waarde. “Daarnaast komt de BHN vaak met interessante onderwerpen op de proppen en ook met workshops die zeker de moeite waard zijn. Bovendien zie ik dat het bestuur constructieve contacten heeft met de gemeente.’’

“Misschien niet het allerbelangrijkste doel van ons lidmaatschap, maar wel een goede bijkomstigheid is dat we in de afgelopen jaren een aantal mooie marketing- en communicatieprojecten hebben mogen doen die we zeker te danken hebben aan onze positie in het lokale netwerk van ondernemers. Zoals de nieuwe communicatie van Van Duinkerken – Sport & Kamperen, maar ook de bedrijventerreinencampagne van de gemeente Nijkerk is bijvoorbeeld van onze hand.”

www.cocreatieburo.nl

Geplaatst op: 22-06-2017