The place to be!

U heeft de laatste tijd regelmatig iets kunnen lezen over onze nieuwbouwplannen. Onderdeel van dat project is een totale make-over van ons toch al fraaie van den Tweel Vastgoed Businesshome.

Door een prachtige sponsorovereenkomst met Bouw- en Aannemingsbedrijf Schoonderbeek hebben we de financiële armslag om ons sponsorhome om te toveren tot een toponderkomen! Voor u hopelijk nog meer reden om onze club te steunen of te gáán steunen.Het van den Tweel Vastgoed Businesshome is namelijk the place to be op zaterdagmiddag en dat zal straks nog meer aan de orde zijn. Wilt u daar ter kennismaking na afloop van één van onze thuiswedstrijden ook eens kosteloos bij zijn? Ik nodig u graag uit. Grote kans dat u zich ook aansluit bij onze gezellige businessclub!

Rijk Veer (namens het bestuur BusinessClub Sparta Nijkerk)
rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl

Geplaatst op: 15-02-2023