Stad in Bedrijf: de kracht van verbinden

NIJKERK – Verbinding is een kracht van Businessplatform Stad in Bedrijf. En dat is precies waar het om draait in het leuke vak van Corinne Dikkerboom. “Wij maken bedrijven en personen zichtbaar in de zakelijke markt in de gemeentes Nunspeet, Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, Putten en Nijkerk. Ook zijn wij lerend, inspirerend en regionaal betrokken bij de Ondernemers, de Overheden en de Overheid. Dit doen wij middels onze drie pijlers: Magazine, Regionetwerk en Academie.’’

Het netwerk bestaat ondertussen uit 265 ondernemers uit bovengenoemde regio. In drie jaar tijd is een groei van 167% gerealiseerd. “Vijf keer per jaar komen we samen bij een van de bedrijven in de regio. Het doel is van elkaar leren, informeren en verbinden. Het zijn echt zakelijke, gezellige bijeenkomsten, waar je nieuwe ondernemers leert kennen.”

Acht keer per jaar valt een stijlvol magazine in de regio op de mat bij gemiddeld 10.000 zakelijke adressen. Dit genereert een leesbereik van ongeveer 55.000 mensen in het bedrijfsleven. “De advertorials (betaalde content) schrijven we over Overheid, Onderwijs en Ondernemers. De drie O’s die elkaar hard nodig hebben.”

In de afgelopen periode is ook de Academie gestart. Deze wordt nog verder ontwikkeld. Hiermee biedt Stad in Bedrijf een breed leerplatform voor het bedrijfsleven. “Bijvoorbeeld met salestrainingen, persoonlijk leiderschap, zakelijke intervisies, financiële administratie, lassen, Bedrijfshulpverlening, et cetera. Een compleet pakket voor de Werknemer en/of de CEO.’’

Corinne wil graag meer horen van jouw bedrijf en ook vertellen over de voordelen van dit groot zakelijke netwerk in jouw regio. Contact leggen kan via info@stadinbedrijf.nl of 06-51265794.
Aan wie zou ik jou kunnen verbinden? Wie of welk bedrijf zou jij willen leren kennen?

www.  stadinbedrijf.nl

Geplaatst op: 29-10-2021