Sparta Nijkerk blijft optimistisch

Sinds een paar weken rolde de bal weer op onze eigen Ebbenhorst. En het was werkelijk een genot, die hernieuwde, (weliswaar aangepaste) gezellige drukte in ons Van den Tweel Vastgoed Businesshome. We konden niet alleen onze leden ontvangen, maar maakten ook alweer plannen om eventueel geïnteresseerden het Middagje Sparta Nijkerk mee te laten maken.

Met ingang van vorig seizoen nodigen wij namelijk voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van ons eerste team een aantal ondernemers uit die we lieten kennismaken met onze club en die genoten van de gezellige drukte, de borrel met collega-ondernemers en het heerlijke buffet. Velen besloten ter plekke zich aan te sluiten bij onze Businessclub. Voor ons reden genoeg om die kennismakingsbezoeken ook dit seizoen voort te zetten. Maar de op 28 september afgekondigde maatregelen noopten ons alles even ‘on hold’ te zetten. Optimistisch als we zijn gaan wij er ook nu van uit dat van uitstel geen afstel komt. Wij kunnen niet wachten om iedereen weer in stijl te ontvangen!

Hartelijke groet, Rijk Veer (namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk, rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl)

Geplaatst op: 20-10-2020