Sluit je in 2022 ook aan bij de BHN

Sparren met andere ondernemers. Je laten inspireren door interessante sprekers. Achter de voordeur kijken bij bedrijven uit jouw eigen regio. Dat kan bij de BHN. Sluit je nu aan bij de grootste, actieve ondernemersvereniging van Nijkerk.

Nooit eerder werd er zo op de kracht van lokaal gehamerd als tijdens deze pandemie. En daar kunnen wij ons als BHN alleen maar bij aansluiten. Onze ruim 150 leden versterken en inspireren elkaar. Zij weten als geen ander wat er in onze mooie gemeente speelt. Welke paden je kunt bewandelen als je op zoek bent naar advies, investeringen of bijvoorbeeld een samenwerkingspartner. En met hoe meer wij zijn, hoe sterker dat samenwerkingsverband wordt. Neem in 2022 de uitdaging aan en sluit je ook aan bij de BHN.

Neem voor meer informatie contact op met Jan Muller of meld je aan via de website: www.bhninfo.nl.

Geplaatst op: 13-12-2021