SilverCloud Computing sponsort meisjes- en vrouwenvoetbal

NIJKERK – SilverCloud Computing is voor minimaal de komende twee seizoenen sponsor van het meisjes- en vrouwenvoetbal bij Sparta Nijkerk. Deze tak bestaat inmiddels uit circa 250 leden van onze vereniging en groeit nog steeds.

Wim Koopman, managing partner van SilverCloud Computing, geeft aan waarom zijn bedrijf dit graag wil sponsoren. “Wij zijn al meerdere jaren lid van de Business Club en ook al langere tijd het gezicht van Vrouwen 1. We steunden het hoogste vrouwenelftal vooral door ze onder andere te voorzien van een volledige kledingset. In juli van dit jaar zijn we benaderd door Sam Gersen, coördinator van het meisjes- en vrouwenvoetbal binnen de vereniging en door Rijk Veer van de sponsorcommissie. Een aantal clubmensen heeft een prachtig ambitieus plan uitgewerkt om de komende jaren de meisjes- en vrouwentak van de vereniging verder te professionaliseren. Het uiteindelijke doel is om Vrouwen 1 op Hoofdklasseniveau te laten spelen. Dat betekent dat er nog tweemaal gepromoveerd dient te worden. Dit vergt natuurlijk ook investeringen waar de hulp van sponsors gewenst is en daar dragen wij als SilverCloud Computing graag aan bij. Als oud-voorzitter van Sparta Nijkerk vind ik het prachtig om te zien dat we naast natuurlijk de Hoofdsponsor, een Verenigings-en een Jeugdsponsor nu ook een Meisjes & Vrouwensponsor kennen bij onze club.”

Over SilverCloud Computing
“Wij geloven dat slimme inzet van technologie, de zogenaamde Digitale Transformatie, niet alleen is voorbehouden aan grote organisaties, maar juist voor middelgrote en klein bedrijven een groot verschil kan en zal betekenen. Bij SilverCloud staat kwaliteit in dienstverlening en zorgvuldig omgaan met informatieveiligheid en dataprivacy hoog in het vaandel.”

www.silvercloudcomputing.nl

Geplaatst op: 31-10-2021