Schuiteman: toeren voor ernstig zieke kinderen

BARNEVELD/NIJKERK – Een mooie oldtimer in de garage en begint het bij de eerste zonnestralen weer te kriebelen? Schuiteman Accountants & Adviseurs heeft de inschrijving voor het jaarlijkse Oldtimer Event weer geopend.

De toertocht met oldtimers door Midden-Nederland vindt dit jaar plaats op zaterdag 11 juni. Het event, tot en met 2014 de ‘Brezan Historische Rally For Kids’, is een toertocht met oldtimers door Midden-Nederland. Iedereen met een oldtimer van 40 jaar en ouder kan in de tocht meerijden.

De opbrengst van het evenement gaat naar de Stichting Rally For Kids. Deze stichting bezorgt ernstig zieke en gehandicapte kinderen een onvergetelijke dag. Zo kunnen zij bijvoorbeeld een rallyevenement bijwonen of mogen ze meerijden met een coureur op het circuit. Op deze manier hoopt de stichting dat de kinderen hun ellende voor even kunnen vergeten. De navigatierit start dit jaar in Huizen. Voor meer informatie of inschrijven, zie www.oldtimerevent.nl.

www.schuiteman.com

Geplaatst op: 28-04-2016