Quadrum Capital helpt bedrijven bij groeiambities

NIJKERK – Investeringsmaatschappij Quadrum Capital helpt bedrijven uit het mid-market segment bij het verantwoord realiseren van hun groeiambities. Onlangs traden zij toe tot de BusinessClub van Sparta Nijkerk.

Ondernemerschap, no-nonsense mentaliteit, sterke betrokkenheid en financiële slagkracht vormen de basis voor hun waardevolle langetermijnrelaties en scherpe kijk op zaken. Vanuit kantoren in Woerden en Almelo, en daarmee gelegen buiten het epicentrum van de financiële wereld, bouwen zij op een exclusief netwerk. Sinds de oprichting in 2012 is het portfolio uitgegroeid tot diverse fondsen en deal-by-deal investeringen in diverse sectoren, met name in de sectoren IT, tech, Food & Agri, gezondheidszorg en de verpakkingsindustrie.

www.quadrum-capital.nl

Geplaatst op: 05-09-2022