Ponderosa Flowers in andere handen

Rodé van de Visch neemt het steeltje over van Ester van de Langemheen

De bloemenzaak aan het Synagogepad heeft per 1-10-2016 een nieuwe eigenaar. Dezelfde naam, dezelfde plek, maar nieuwe eigenaar.

Voor van de Langenheem was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Van de Visch is er al enkele jaren werkzaam. Ze nam de zaak graag over. “Voor Rodé een fantastische kans en voor mij ontzettend leuk dat de winkel op deze manier blijft voortbestaan”: aldus Ester.

Natuurlijk geeft Rodé van de Visch haar eigen draai aan de zaak en zal er het een en ander veranderen. Daarom is de zaak van 3 tot en met 6 oktober gesloten. Op 7 oktober wordt de bloemenzaak weer feestelijk geopend. Ester van de Langemheen zal op 1oktober in de winkel aanwezig zijn om afscheid te nemen van haar klanten.

bron: nijkerk.nieuws.nl

Geplaatst op: 20-09-2016