Oud en nieuw blijft welkom

Zelfs op een moment dat we ons nog dienen te houden aan enkele beperkende maatregelen durf ik weer aan een ‘normaal’ voetbalseizoen te denken.

Een seizoen waarin we niet alleen onze bestaande leden kunnen ontvangen maar waarin we hopen opnieuw veel nieuwe gezichten te mogen verwelkomen. In de afgelopen jaargangen hebben we er een gewoonte van gemaakt om groepjes geïnteresseerden uit te nodigen voor het beroemde Middagje Sparta Nijkerk. Telkens weer merken we dat mensen aangenaam verrast zijn als ze daarbij aanwezig zijn. Reden te meer om dat ook dit seizoen voort te zetten. In samenwerking met onze sponsor SalesSpot blijven we op zoek naar uitbreiding van ons ledenbestand. Overigens zullen we de ondernemers die ons al jaren steunen zeker niet vergeten. Ook die hopen we weer veel mooie voetbalwedstrijden en daar omheen heel veel gezelligheid te bieden. Want dat ook zíj weer staat te popelen om op zaterdagmiddag naar De Ebbenhorst te komen is me wel duidelijk geworden.

Rijk Veer, sponsormanager (namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk)

Geplaatst op: 28-10-2021